تخته احضار روح

تبلیغات

تخته احضار روح

 

 

تخته احضار روح  

 

آيا تاكنون نام (وي‌يا) يا تخته احضار روح را شنيده‌ايد؟ تخته و يا كاغذي كه روي آن حروف الفبا نوشته شده است و 

بعضي از انسان‌ها از طريق آن با ارواح صحبت و آنها را احضار مي‌‌كنند. حرف و حديث‌ها درباره (تخته وي‌يا) بسيار

است. بعضي‌ها اصلا قدرت اين تخته را واقعي نمي‌‌دانند و به آن اعتقادي ندارند ولي بعضي‌ها معتقدند (وي‌يا) واقعا

مي‌‌تواند روح را به محل مورد‌نظر بكشاند و انسان به واقع قادر است با ارواح ارتباط برقرار و حتي از آنها اطلاعات بگيرد.

(وي‌يا) از دو كلمه (وي) كه به زبان فرانسه به معناي (بله) است و (يا) كه در زبان آلماني به همين معنا مي‌‌باشد،

گرفته شده است. وجه تسميه اين وسيله به اين خاطر است كه روح اغلب با اشاره به كلمه (بله) يا (خير) كه روي

اين تخته نوشته شده است، به احضار كننده پاسخ مي‌‌دهد. نظريه‌ها درباره تخته (وي‌يا) متفاوت است. برخي

مي‌‌گويند اين وسيله بي‌‌نهايت خطرناك است و مي‌‌تواند مدخلي براي ورود ارواح خبيث و ماندگار شدن آنها در خانه ما

شود. دسته ديگر از مردم معتقدند (وي‌يا) تنها زماني خطرناك مي‌‌شود كه افراد بي‌‌تجربه و بي‌‌اطلاع با آن به احضار

روح بپردازند و (مديوم)‌هاي مجرب مي‌‌توانند از اين وسيله استفاده‌هاي خوبي ببرند و بالاخره دسته سوم مي‌‌گويند

(وي‌يا) هيچ خطري ندارد و ضرري نيز به كسي


نمي‌‌رساند. ولي كدام دسته درست مي‌‌گويند. واقعيت اين است كه شصت و پنج درصد كساني كه از اين وسيله

استفاده كرده‌اند از كار خود پشيمان هستند. تقريبا تمام رهبران مذهبي دنيا با هر دين و مذهبي شديدا مخالف

احضار روح و به ويژه استفاده (وي‌يا) هستند و بسياري از محققين مسائل ماوراءالطبيعه نيز تخته وي‌يا را وسيله‌اي

خطرناك مي‌‌دانند كه مردم بايد به شدت از آن اجتناب كنند. (براد استينجر) يكي از سرشناس‌ترين نويسندگان

موضوعات متافيزيكي موكدا اظهار مي‌‌دارد كه كسي نبايد از تخته (وي‌يا) استفاده كند و يا حتي آن را در خانه خود

نگه دارد. او در مقاله‌اي تحت عنوان (مادران! نگذاريد فرزندانتان با وي‌يا بازي كنند.) از دختر هفده ساله‌اي سخن به

ميان مي‌‌آورد كه كار با (وي‌يا) عواقب تلخي برايش به همراه داشت. او مي‌‌نويسد: (دخترك فكر مي‌‌كرد مي‌‌داند چطور

با اين وسيله با ارواح ارتباط برقرار كند ولي متاسفانه اعتقاد مقدس مذهبي را براي حفاظت در برابر تاثيرات شوم آن

فراموش كرده بود.)
 

(ديل كاكزمارك) موسس سازمان تحقيقات مربوط به روح مي‌‌گويد: (قويا توصيه مي‌كنم كه از وي‌يا استفاده نكنيد.) و

در مقاله (وي‌يا اسباب‌بازي نيست) اظهار مي‌دارد كه در اغلب مواقع ارواحي كه از طريق وي‌يا با انسان‌ها ارتباط برقرار

مي‌كنند، ارواح خبيث و گناهكار هستند.
 

(هانس هانرر) يكي از محترم‌ترين و معروف‌ترين محققان مسائل ماوراءالطبيعه در كتاب خود تحت عنوان (تخته وي يا؛

دريچه‌اي به سوي مكنونات) نسبت به استفاده از وي‌يا هشدار مي‌دهد و مي‌نويسد: (به آن دسته از كساني كه

مي‌خواهند تخته وي‌يا را به خانه ببرند و به احضار روح بپردازند، نصيحت مي‌كنم در تصميم خود تجديدنظر كنند، زيرا

هميشه اين امكان وجود دارد (هر چند اندك) كه شخص احضاركننده آماتور در حقيقت يك مديوم باشد و خود از اين

موضوع اطلاع نداشته باشد. در اين صورت اين تخته، وسيله ساده‌اي بر احضار واقعي روح مي‌شود. روحي كه بعدها

تمام شخصيت آن مديوم را در دست مي‌گيرد و در شرايط خاصي در جسم او حلول مي‌كند و در اين هنگام هيچ

كنترلي در دست خود آن مديوم نيست و هر اتفاقي امكان‌پذير است.)
 

بسيار بوده‌اند كساني كه وي‌يا را به شوخي گرفتند و به تجارب تلخ و شومي دست يافتند. يكي از اين افراد

مي‌گفت: (فكر نمي‌كنم كسي به اندازه من از وحشتناك بودن وي‌يا اطلاع داشته باشد. مدت‌ها پيش وقتي من

سيزده ساله بودم، تجربه تلخي از آن داشتم. خلاصه بگويم من با خود شيطان روبه‌رو شدم.) و فرد ديگري مي‌گفت:

(هيچ ترديدي ندارم كه تخته وي‌يا يك دريچه باز به دنياي ارواح است. بايد بگويم روحي كه ما با وي‌يا احضار كرديم به

جسم مادر دوستم رفت. واقعا وحشتناك بود.)
 

+ نوشته شده در شنبه یازدهم خرداد 1387ساعت 23:6 توسط جن | آرشیو نظرات
 

چگونه از ارواح دعوت کنیم ، تا در جمع ما حاضر شوند ؟؟؟

ابتدا بايد كسي حضور داشته باشد كه از علم احضار ارواح اطلاعات كافي داشته باشد . چون كسي كه رهبري اين

كارو به عهده مي گيره بايد بتونه تشخيص بده كه ، الان تو اتاق روح است يا ارواح سرگردون يا از همه مهمتر جن .

اگه بتونه اين سه حالت بالا رو تشخيص بده ديگه مشكل خاصي بوجود نمي آيد .

بعد نياز به يه مديوم خوب داريم تا بتونيم ارتباطي عالي رو بر قرار كنيم . يه مديوم خوب خيلي مهمه براي احضاره

ارواحي عالي . چرا چون روح حاضر در جمع فقط از طريق مديوم ارتباط برقار مي كنه و هر چي مديوم قوي تر باشه

( داراي انرژي مثبت ) با روح مي تونه رابطه ي نزديكي داشته باشه و بهتر و دقيق تر جمع و به جواب مي رسونه .

تو يه جمعي كه احضاره ارواح مي خواد شكل بگيره با انرژي هاي جمع بيشترش مثبت باشه تا دعئت ناقص انجام

نشه .

اگر انرژي هاي منفي بيبشتر باشه ۸۰٪ روح سرگردون يا جن جايگزين ميشه ، نه يكي از ارواح نيك يا متعالي يا

روحي كه مد نظر ماست .

در يه جلسه احضار ارواح در مورد همه چيز مي شه پرسيد ، فقط در مورد مسايل آخرت به ما جواب نمي دهند .

درباره آينده هم همه چيزو نمي گند .
 

+ نوشته شده در شنبه یازدهم خرداد 1387ساعت 22:50 توسط جن | آرشیو نظرات
 

احظار روح و بقاى روح پس از مرگ

حيات پس از مرگ هميشه مورد بحث بى دينان و خداگرايان بوده است.خداگرايان، جلسات احظار ارواح و حقايق

مسلمى كه ارواح در مورد زندگى خود قبل از مرگ

افشا مى كنند را دليل بر وجود روح و سپس خدا مى دانند. گرچه جلسات احظار روح در بيشتر موارد كلاهبردارى و

شيادى است،اما شواهد غير قابل

انكارى وجود دارد كه دال بر صحيح و معتبر بودن بعضىآزمايشات است(البته در آزمايشات معتبر،ارواح فقط در مورد

زندگى گذشته ى خود اطلاعات مى دهند،نه در مورد زندگى حال

خود) در اين مقاله ابتدا سخني از "ويل دورانت" در مورد كلاهبردارى و شيادى در اين جلسات، مطلبى از "مترلينگ"در

توضيح سخنان درست ارواح در مورد زندگى گذشته شان،

و در آخر بحثى منطقي از "برتراند راسل"در موردعدم امكان وجود روح مى آورم. اميدوارم در روشن شدن مبحث

كمكى كرده باشم.

1 -در كتاب "لذات فلسفه"اثر "ويل دورانت" مى خوانيم:

"هرى هودينى(دانشمند آ مريكائى)در 1926 ادعا كرد تمام پديده هاى مقرر احظار ارواح را مى تواند دوباره از صندوق

شعبده ى خود بيرون آورده و اجرا كند.

او به شهرهاى مختلف سفر كرد و در روي صحنه ها نام و نشان صد ها مديوم يا ميانجى را باز گفت و همه ى آ نها را

به كلاهبردارى عمدى متهم كرد و از آنها

خواست كه اگر اين اتهام تهمت و افترا باشد،در دادگاه ها بر ضد او اقامه ى دعوى كنند.ولى هيچ يك از آنها او را تعقيب

نكرد.

او براى كسى كه با شرايط و اصول علمىاحظار ارواح را ثابت كند ده هزار دلار جايزه مقرر كرد ولى هيچ كس نتوانست

چنين ادعائى كند.

(چندين مورد تاريخى ديگر هم در كتاب ذكر شده است)

2 - در كتاب "مرگ" اثر "موريس مترلينگ" مي خوانيم:

"... و نظريه ى جديدى را پيش پاى ما مى گذارد كه به كلى عقيده ى ما را راجع به مرگ عوض مى نمايد.

در سطور بعد خواهيم ديد كه چرا نبايد براى فهميدن سرنوشت پس از مرگ خويش، مدت زيادى به مسئله ى ظهور

ارواح-هر چند كه حقيقى و علمىجلوه كنند-توجه

نمائيم. نظريه ى علمى جديد مى گويد كه آنچه به نظرمان ظهور ارواح مى رسد عبارتست

از تظاهر يك حالت ناپايدار و مجزا و موقتى وجدان. به علاوه اگر بخواهيم ظهور ارواح را به قرارى كه شنيده ايم و فكر

مى كنيم،

قبول نمائيم،بايد بدانيم كه ظهور مزبور فقط دليل بر اين است كه انعكاسى از وجود خود ما ،مثلا يك ارتعاش عصبى

باقيمانده،يا يك شاخه از هيجانات سركوب شده،

يا يك شبح مبهم از وجدان و يك تصوير سيال و بي شكل ، يا به اصطلاح دقيق تر يك قطعه از حافظه ى متلاشي شده

و دور افتاده ى ما مي تواند بعد از مرگمان تا مدتى

باقى بماند و در خلا - يعنى در محلى كه هيچ موجودى در آن نمى تواند تغذيه نمايد - به سر برد. و به عنوان نتيجه

بايد دانست كه قطعه ى مزبور پس از مدتى ضعيف شده و به تدريج

از بين خواهد رفت، ولى يك نوع وجدان شفاف و مخصوص (مثل وجدان مديوم ها)، مى تواند گاهگاهى به آن جان

تازه بدهد.

ممكن است قطعه ى حافظه ى مزبور عملا وجود داشته باشد و ابدي و دائمى هم نباشد، اما شخص علاقه مند

بتواند به كمك قوه ى تخيل خود آنها را در خاطر خود زنده كند.

به طور خلاصه حقيقت آن است كه حافظه ى ما - يعنى عاملى كه طى زندگى مان افراد بشر را از يكديگر جدا مى

سازد - احتمالا مى تواند چند هفته يا چند سال پس از

مرگمان نيز به فعاليت خودش ادامه دهد و بنابر اين مى توان فهميد كه چرا ارواح ادعائى عموما فرار و وحشت زده و

گريزپا هستند:

علت اين امر آنست كه وجودشان معلول رشد و نمو فوق العاده حافظه - كه فطرتا موجودى فرار است - مى باشد و به

همين دليل هم ارواح مزبورقادر نيستند درباره ى

منشا و مبدا خود توضيحى بدهند. علت اينكه به اصطلاح ارواح احظار شده به كمترين حوادث زندگى ابراز علاقه مى

كنند، هميشه مانند اشخاص خواب آلود خرف و منگ هستند ، لا ابالي و سربهوا جلوه مى كنند ، جاهل و ابله به نظر

مى رسند و هزاران بدبختى ديگر( از قبيل آنچه كه اشاره كرديم )

دارند ، همان نبروى شديد و فوق العاده ى ايشان است كه از منبع خود جدا شده اند و تا زمان فناى مطلق سرگردان

خواهند بود.

( مى توان "تكه حافظه ى سيال" را چنانكه مولف مى گويد به قطعه اى از كشتى غرق شده اى كه از بدنه ى آن جدا

شده و تا زمان فرو رفتن كامل در آب مدتى روى

امواج سرگردان است تشبيه كرد.اما به هر حال ،قطعه ى مزبور، در آب -يعنى در محلى كه از نظر ما حكم نيستى و

فنا را دارد - فرو مى رود.) "

" مترلينگ" البته تلقين را هم در بحث احظار روح بسيار موثر مى داند.

3 -"راسل" در مقاله اى مىنويسد:

"تمام آنچه كه شخصى را تشكيل مى دهد يك رشته تجارب مربوط به حافظه بوده و مشابهاتى ديگر از اين نوع است

كه ما آنها را عادت نام نهادهايم.

بنابر اين ،اگر بگوييم شخصي بعد از مرگ جاودان مىماند،بايستي باور داشته باشيم كه خاطرات و عاداتى كه شخص

را تشكيل مى دهندادامه داشته و در فرصت هاى

جديدى ارائه خواهند شد. كسى نمى تواند ثابت كند اين امر اتفاق نخواهد افتاد.ولى بهتر است گفته شود احتمال آن

بسيار كم است. همينطور كه رودخانه با بسترش مربوط است،خاطرات و عادات با ساختمان مغزى ما ارتباطدارند. آب

رودخانه پيوسته در تغيير است ولى مسير،همان مسير قبلى است.(بستر ثابت است)و اين خصوصيت حافظه و

عادات مغزى است. ليكن ساختمان مغزى به هنگام مرگاز بين مى رود و لذا حافظه هم از بين خواهد رفت. دليلى

وجود ندارد كه فكر كنيم رودخانه اى اصرار داشته باشد پيوسته به يك حالت باقى بماند، بخصوص بعد از آنكه زلزله به

جاى آن كوهى را به وجود آورده باشد"

4- نتيجه گيرى

به اعتقاد نگارنده، انسان محصول تكامل طبيعى است،و پاره اى از طبيعت است و همانند ديگر جا نوران و موجودات

فقط يكبار زندگى مىكند و بايد از اين فرصت حداكثر استفاده را ببرد.

ولى دين گرايان زيباييهاى نقد اين دنيا را با خوشى هاى نسيه و واهى آن دنيا معاوضه مى كنند

و توقع دارند ديگران نيز مانند آنها برخورد كنند.
 

+ نوشته شده در شنبه یازدهم خرداد 1387ساعت 21:32 توسط جن | آرشیو نظرات
 

آموزش احظار ارواح با تخته

سلام این دفعه به شماها احظار روح با تخته رو یاد میدم اما چند نکته رو باید رعایت کنید!

۱.حداقل ۳ نفر باشید که اعتقاد دارند و (۱ نفر هم قبلا این کار رو کرده باشه بهتره)


۲.این کار رو شوخی نگیرید و تا امتحان نکردین شک نکنید!

۳.سوالات سنگین درباره اون جهان نپرسید!

۴.وقتی اطمینان پیدا کردین نترسید!

و وسایل لازم هم یک عدید نلبکی که با ماژیک یک فلش در یک ترف آن بزارید! و دیگه یک تخته یا چیز صاف دیگری که

روی آن را این گونه بنویسید . در بالای آن بسم الله ... بنویسید و در پایین آن حروف آلف با رو بنویسید به ترتیب دفتر

تلفن! سمته دیگر بنویسید عالی خوب بد و دور اینهای رو که از الان میگم دایره بکشید سلام خداحافظ بغل هم پاین

این هم ۱.زن ۲.مرد و زیر صفحه بنویسید فاتحه .


حالا روش احظار هر چند نفر دست خود را روی نلبکی گذاشته به طوری که نلبکی را تنها لمس کنند یک بار با هم

آرام فاتحه خوانده و صلوات بفرستید و یک نفر تنها سوالات را کرده و تا کامل جواب را نداده سوال بعدی را نکنید.

 

منتظر نظرات شما عزیزان هستم.


 




مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.